來訪者是真的出自關心、還是只來八卦?

Do Chan's log

這是我在面書 cap 的圖,原圖下面有一句comment 的,我 cut 了。

幾天前,729 遊行的籌委呼籲政團不要作自我宣傳,不帶旗、不穿隊衣,目的,要令遊行不被抽水,大家同心合意為單一議題上街。言猶在耳,今日 729,週圍都係何民傑的旗。X你,做政客做X到你咁白癡,都算少見。You want fame? fine. You earned it, in a pretty awful way.

好了,到右圖。社記拿著自己的捐款箱喎,點先?拿,如果我係社記高層,我會立刻發聲明,將今日籌得的錢全數捐學民思潮囉。我呀,六四、七一,次次都有捐俾社記架!但係,今日咩環境呀?拜託,唔好咁肉酸好無?係,我知你地莫財,我都好支持毛哥,但係,水唔係咁抽架。

好勒,到講人力。拿,fair speaking,人力今日無黃衫、無大隊人馬、無街站,直幡是有,但數量很少,和其他參與單位相若,算不上犯規吧?他們今次守規舉喎。我點解要特意撐人力呢?上次李旺陽遊行,人力在包尾一隊,熱血公民穿隊衣,被社運人左一句「抽水」,右一句「唔尊重」。今日,社記籌款喎!籌款喎!點解可以呢?如果用對待人力的標準評價,社記是完全不可以接受啦。

平日口口聲聲「公共理性」「合作」「和諧」的社運人,在下陳到乞你們來評一評理,社記有無做錯?人力有無理虧?我乞你們的,是一個一視同仁的對待。我討厭的,是雙重標準。

View original post 詳見內文:約9字

發表迴響

