來訪者是真的出自關心、還是只來八卦?

鳥結糖

收過咁多樣手信, 我最討厭係加拿大既鳥結糖.
唔係因為我鍾唔鍾意食鳥結糖既原故.

加拿大有幾樣特產: 楓樹糖槳、花旗參、朱古力、急凍 smoked salmon、北寄貝、smoked turkey leg 等等..基本上我為食, 只要唔係辣同臭既我都會擺入口.
但你知啦, 應酬一般 hi-bye friends 或者唔係好熟既同事, 都係買鳥結糖, 一包咁多粒獨立包裝, 易分吖嘛!

一個有血緣關係既人, 十幾年前離開香港, 第一年託親戚帶返黎俾我既手信, 係成張學校書枱咁大既朱古力, 我開心到飛起, 因為我超愛食朱古力, 我將呢塊朱古力收係學校書枱裡面, 一邊上堂一邊偷食, 過癮!
然後, 佢託親戚帶返黎俾我既手信, 都係公仔、鳥結糖、公仔、鳥結糖..幾年後, 連鳥結糖都冇, 只有過時過節send封e-card俾我地..冇錯, 係 “我地", 呢個 “我地" 包括佢係香港既家人同朋友, 我只係佢封e-card「收件人」一欄其中一個名字…
間唔時, 佢仲會send封email黎向我訓話, 明明佢冇問過我近況, 佢憑乜野向我訓話? 我做乜要受佢咁既對待?
難道佢覺得間唔時向我訓下話, 就係佢身為爸爸既權利???
有一日, 我同佢透過pm討論做人既道理, 佢一句「你老豆唔洗你來敎訓」就unfriend左我.

幾個月前, 佢返黎香港冇搵我, 而我亦都唔覺得有咩咁值得去見佢.

前幾日, 我去探嫲嫲, 嫲嫲俾左一包鳥結糖我, 我知道, 又係佢.
係佢心目中, 究竟我係乜野?????

呢段文字, 係我食住鳥結糖, 流著怨恨既眼淚而打.

One response

  1. i can feel what you feel….

    27 十一月, 2013 (週三) at 00.5900Wed, 27 Nov 2013 00:59:47 +000047 (HKT)

發表迴響

