來訪者是真的出自關心、還是只來八卦?

呢個世界就係咁

今日同細佬食飯先知, 半年前表姐單野, 老母話我鬧到表姐訓左係度, 病左喎~
咁大家一定好同情佢, 覺得我錯哂啦!
呢個世界就係咁, 搏到同情, 就無理都變左正確一方, 我返屋企就睇返當時寫既野, 睇下有邊句講錯:

關於愷恩表姐

 

01 – 我敍述當晚發生既事, 然後鬧香港一班無知既人累街坊, 留意我係講「你地」 , 唔係人身攻擊佢一個人;
02 – 然後我就被表嫂警告, 將我對社會既不滿, 扭曲成我對一個人既攻擊;
03 – 表嫂將一個人對我Facebook既批評, 美化成對我個仔既關心, 將一個人對我既不尊重, 調轉頭講成我對gor個人既不尊重;
04 – 陳述你有權唔睇我FB既論據;
05 – 陳述大家係平等既論據;
06 – 向對方表示唔好搵第三者向我傳話;
07 – 陳述點解我係FB講以上呢番說話既理由, 係因為我首先不被尊重在先;
08 – 用故事比喻呢件事, 講道理;
09 – 因為對無知香港人惡人先告狀既憤怒而發表既一番訓話;
10 – 用比喻講道理, 要求表姐回應;
11 – 推斷表姐一直唔回應既可能性;
12 – 結論: 呢班人唔係無知, 係自私.

好喇! 總之由細到大, 我都唔係弱者, 唔識扮可憐, 總之識喊既就冇道理都變有道理, 個個企佢gor邊, 我咁多道理都係錯哂, 呢個世界就係咁.

發表迴響

